Feel Good Inc

Jag har ju då gått och blivit sjuk, igen. (Eller vad det här nu är för något)
Jag var ju sjuk med feber, näsblod, svullet svalg och allt bara för någon vecka sen, men nu har jag då något nytt.
Det är yrsel, så att allt snurrar och jag inte kan stå upp. Jag skakar och jag är disorienterad. Jag fryser som fan, och sedan svettas jag. Jag mår illa. Min syn går inte att lita på. (+ huvudvärk osv)
Jag känner mig Svag.

Det suger. Hoppas verkligen inte att någon annan får det här. Nicole är också sjuk, men hon verkar ha det jag hade förut. Förmodligen har jag fått det igen, men någon annan form av mutation? Har ingen aning.




Dagen har jag ägnat åt att bl.a. lyssna på Gorillaz,
som snart släpper sin ny skiva.

//Kai
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0