Oh my...

Överraskningar. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dem, generellt sett alltså.
Jag menar, det finns både bra och dåliga överraskningar, stora och små, betydelsefulla och obetydliga...
Nyss blev jag chockad som in i helvete. Vilket egentligen är lite konstigt då jag och min kompis hela tiden har gått och sagt "tänk om det e så...", men att det var På Riktigt. Att få veta det... SHIT !
Sen finns det ju sklart helt underbara överraskningar som gör en hur lycklig som helst, så att det pirrar i hela kroppen. Men den här skrämmer mig, riktigt mycket..
Den får mig att hata mig själv lite grann.

Hoppas inte att er senaste överraskning var sådan.



Jag har en riktig jävla sommarlängtan.
(vrf fotar jag blommor?)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0