Anwar goes Zuko

Yep, jag skrev det inte förut men ni vet den där tecknade eldprinsen jag lade upp en bild på lite tidigare här i bloggen?
I alla fall... Det görs en spelfilm av serien Avatar; the last Airbender och han som ska spela prins Zuko är
*trumvirvel*

Dev Patel, ja, vår kära lilla Anwar i Skins och han som spelade i award winning Slumdug Millionaire.
Är det inte Lovely? (förutom att jag i början va lite sur då jag ville att någon mer... kanske good looking skulle spela prins Zuko... *hrm* :D)

Men, Dev är en awesome skådis, så jag ser fram emot att se filmen. Dessutom är hans motspelare Jackson Rathbone(som spelar karaktären Sokka) så... ja, helt enkelt något att se fram emot.

http://www.eljinetepalido.es/wp-content/uploads/air-bender-prince-zuko-dev-patel.jpghttp://100grana.files.wordpress.com/2008/12/jackson-sokka.jpg
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. awesome dude. du lystnade & uppdaterade.

2. anwar är epic i slumdog <3

3. jackson är det ju knappast något fel på dreglasomvilketöverkåttwilightnördsomhelst

4. assåassåasså SKINS

2010-06-20 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0