God morgon

Vaknade 15:07 idag....

I vilket fall som helst så hade jag en riktigt mysig och underbar dröm.
Det var en sådan där oskyldig, magpirrande dröm med förälskelse.
En trevlig kille med ett ovärdeligt pojkaktigt leende med ett utseende man kunde dö för.
En kille som man samtalade lite med, som var lika blyg som en själv.
Händerna ligger bredvid varandras och man snuddar lillfingrarna vid varandra lite först. Killen blir lite osäker på om det är rätt och drar undan handen.
Jag tänkte inte ge upp, jag hade en sådan underbar, fin känsla. Jag flyttade bara handen efter och gjorde likadant igen, la sedan upp ring- och lillfinger över hans och drog varsamt över hans fingrar.
Han flyttade in sin hand i min och tog tag i den.
Båda hade bara fokus på händerna, en varm och lycklig känsla spred sig i kroppen och snart lutade jag mig mot honom och han höll om mig.
Värme. Bara oskyldig närhet och värme. Förälskelse. Lycka.

Well, I can say life's a bitch waking up to.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0