Vogue Nippon

Titta vad jag hittade.
Dessa är 2 av en bunt foton som låg uppe under rubriken under rubriken:
Raquel Zimmermann, Caroline Trentini, Nicholas Hoult: Vogue Nippon June 2010

Visst blir man glad över att se About a boy- och Skins-stjärnan Nicholas Hoult poppa upp på allt fler ställen. Förutom de två stora filmerna A Single Man och Clash of the Titans så dyker han här upp i Vogue Nippons Juni upplaga... Jag har lust att fråga min bror och hans flickvän där borta att springa och köpa tidningen och skicka hit den. Det spelar ingen roll att jag inte kan läsa det som står.

Här har ni då två bilder som publicerades igår, enjoy!




Härliga biler, eller hur?

Klicka här, för fler bilder

Kommentarer
Postat av: elin

tooooooooooooooooooooony

2010-06-24 @ 12:31:38
URL: http://ibird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0