Det är intressant när man väl får inblick i hur någon utifrån ser på en

Apparently har jag gett intryck om högdragenhet och stureplanstjafs. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Min bror har under år suttit och försökt övertyga mig om detta, han härmar alla mina rörelser och mitt tal vid de tillfällen jag minst anstränger mig för att hålla koll på vad jag gör. Han varnar mina föräldrar på ett retfullt sätt, att de ska hålla koll på mig för annars kommer jag att end up på stureplan. Ja.. nu är ju han min bror så jag har hela tiden försökt ta detta med en gnutta salt - även fast vänner och andra ibland härmar mig i tron om att jag driver med dialekten..... -.-'
Detta är såklart ingen big deal.
Fast nu är det såhär, att jag nyss insåg att någon som inte ens känner mig(dock som har vetat lite vem jag "är") som snackade med mig för en kväll, tog för givet att jag är stureplanstypen.
Vet ej om jag ska tolka det som att jag är en prydlig typ eller en riktigt fail jävel.
Klart vill jag i alla fall att folk ska ha för sig, att jag Inte tänker vara den som nöjer mig med Sverige. Så blir jag high society-typen så är det knappast så att jag startar det i Sverige eller ens håller mig till Sverige.
Dock tänker jag avsluta med att säga att jag talade om för the random dude att mina ställen är sådana med öl och rock. Ex. Harry B James. (utelämnadedetillfällenjagfaktisktgårutförattdansatillelektroniskt)
Hm.
Ja.
War in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0