Känslig hy suger

Jag är överkänslig mot allt.
Det är så jävla öksfhosdhasoihfdihfsdioh irriterande.
Allting får min hy att bli irriterad, röd, torr, jag får utslag, märken och ärr. Det är så annoying.
Tvättmedel, fel sorts textil, damm, krämer, Parfym(!), smink, kyla, värme, metall, rakhyvlar, tvål, ALLT. Fucking allt.
Mina ögon är Minst lika känsliga. En liten vindpust och de är röda och irriterade. Rök (räcker med en liten liten fläkt) från antningen rökare i omgivningen, eller bara en eld. Kyla får dem att fucka upp sig.. Big time, och när det blir varmt klarar de inte det, eller pollen. Känsliga mot smink och ja, allt.
Jag kände att jag behövde få klaga på detta för det har varit så sen jag föddes och jag tycker att det är så många som klagar på SKITSAKER. Min hy klarar inte av hårborttagningshjälpmedel i nån form, men jag fortsätter att utsätta den för det, och jag har ärr och allt vad det nu är på grund av det.
Och jag börjar inse att jag, om någon, är tvungen att proppa i mig grönsaker och frukt, även fast jag verkligen hatar det, och jag måste sluta med choklad(<3), bakelser (<3) och allt fett och sockrigt. Dels för min hy, dels för mitt nervsystem - detta på grund av min hemskt elaka krampattackar jag får - och även för att
JAG KOMMER FÅ FUCKING DIABETES SOM GÅR I MIN FUCKING FAMILJ OCH JAG HATAR SPRUTOR OCH NÅLAR SOM SKA DJUPARE ÄN BARA DEN YTLIGA HUDEN. På tal om det har en utav mina största rädslor sen jag var liten varit operationer. usch.

Det här känns ju inte riktigt som det roligaste och mest intressanta för någon att läsa. Men. Now it's out there och.. SLUTA fucking Klaga på smågrejer - jag har far more problems som jag inte ens tänker ta upp - förmodligen inte ens någonsin till någon - och det finns dessutom folk med ännu allvarligar problem. Så. Fuck off nu. Hej :)

Vidga ditt perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0