Lördagen

Sommarkö - väntade - skrek ut av chock då två av oss såg två snubbar vi.. ehm, somras - tröttnade - gick

Nivå 22 - beställa öl och få äckelpissnorrlandsguldaldrigvärtattdrickaochjaghannbaraintesägaattjagvillehaenmariestad - delade på en nachotallrik med tre andra (gott) - gå därifrån - emellanåt springandes

Snaps - inhängnaden - beställde något på måfå som va jättegott men vet ej vad det var (som alltid) och spiller ut över ena benet - går ner till... danskällargrejen - DJ:n va så jävla kass fast.. dansa<3 - snubbar som kunde dansa, föör på (Och VAR är alla svenskar??)

På hemvägen, precis när tunnelbanedörrarna, står bara en snubbe där som ska av, OCH ÄR INTE DET ÄNNU EN "AWKWARD-MOMENT-PERSON" !! Han såg pissed ut och det enda som poppade upp i mitt huvud (förutom att osmidigt och för fort vända mig mot dem jag var med) var "Come, Get over to the Dark Side" eller liknande.
Alltså... mitt huvud fungerar så jävla skumt efter lite alkohol, no shit... men alltså. jag e weird i vanliga fall så.. aa.

Och en massa annat skit hände i allt detta. Och.. ställena var inget att komma med - älskar man inte bara sverige och dess engagemang att stänga ute folk som egentligen, offentligt har rätten till saker - och älskar man inte bara engegemanget till ordentlig, stora, gigantiska klubbar men awesome DJ:s, ljusspel osv osv.
Äh whatever... nu får jag ge upp.
God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0